Be the change that you want to see in the world!



Till minne av dig
Är du kanske intresserad av att bidra till en lärobänk och stol, som döps till minne av dig? Eller varför inte en vattentank? Oavsett vad du väljer att bidra till kommer detta döpas till minne av dig för all framtid! (Nedan följer lista över alternativ).

- Klassrum 50 000 kr
- Köket 50 000 kr
- Toalett 5000 kr
- Vattentank 3000 kr
- Säng 400 kr
- Lärobänk och stol 100 kr

Månadssponsor
Du som känner att detta är ett projekt som verkligen bidrar till förändring och en ljusare framtid för barnen i Kenya, varför inte bli månadssponsor? Det innebär att du månatligen bidrar med ett överenskommet belopp och detta kan du enkelt göra med hjälp av autogiro (valt belopp går varje månad automatisk till projektets konto). Som månadssponsor kommer du kontinuerligt att få rapporter om projektets utveckling. Kontakta oss på 
[email protected] för mer information.

Sms-tjänst
Vill du göra det hela väldigt bekvämt och enkelt kan ni bidra genom vår sms-tjänst:
Skicka "skola 50" till 72 550 så skänker du 50 kronor till projektet! Vill du skänka mer än 50 kronor? Sätt in valfri summa på bg 5432-2151 (ange ”Skola” i meddelandefältet).


Alla bidrag går oavkortade till skolprojektet och alla inblandade arbetar helt ideellt.
Hjärtligt tack för ditt stöd!

Arbetet med galan är i full gång, vi ses på Brewhouse den 11/4 - nu på måndag alltså!



Kommentarer
Postat av: Johanna Öhman

Hej!

vi heter Johanna och Tobias Öhman, vi håller på att starta upp en nursery och primary skola i Likoni, Kenya.



såg att ni startat en skola här i Kenya, så jag undrar om ni skulle kunna ge lite tips och råd angå att starta en skola i Kenya, hur ni gick till väga?

hur gjorde ni när ni skulle registrera skolan osv?



mvh Johanna & Tobias Öhman

2012-03-27 @ 13:44:45
Postat av: Sonia

Hej!
Jag håller på att göra ett projekt i skolan där jag ska jämföra skolan i Sverige med skolan i Kenya, det ska endast redovisas för min klass, jag går i 8an! (15 år) Är det okej att jag lånar några av dina bilder att ha i power pointen? Jätte fina! Mvh Sonia

2013-05-21 @ 21:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0