Mycket uppskattad loppis i helgen!


Loppmarknaden under lördagen och söndagen gick över förväntan. Vi fick in otroligt fina saker och väldigt många droppade in för att fynda. Ett stort tack till alla er som köpte saker (för hela 35 000 kronor) vilket bidrog till att vi kan fortsätta att bygga vår framtida skola i Kenya! Tack även till er som på annat sätt bidrar till att vi i projektgruppen kan fortsätta vårt arbete.



Eftersom det blev en sådan succé planerar vi en loppmarknad till redan i år, troligtvis strax innan jul, för er som missade helgens loppis finns alltså en ny chans som ni inte får gå miste om!
Inom kort kommer en uppdatering och information om byggnationen av skolan nere i Kenya, ett gästinlägg av Jonas Barman som gjort ritningarna och varit på plats då marken köptes.


Stöd projektet. Bg 5432-2151. Ange "Skola" i meddelandefältet. Tack.

Kommentarer
Postat av: Sonia

Hej!
Jag håller på att göra ett projekt i skolan där jag ska jämföra skolan i Sverige med skolan i Kenya, det ska endast redovisas för min klass, jag går i 8an! (15 år) Är det okej att jag lånar några av dina bilder att ha i power pointen? Jätte fina! Mvh Sonia

2013-05-21 @ 21:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0