Kom på loppmarknad i helgen!

Lördag och söndag (1-2 oktober) mellan 10-16 har vi loppis på ICA i Munkebäck! Missa inte din chans att få hem någonting riktigt fint genom att samtidigt bidra till vårt skolprojekt. Vi kommer att sälja bland annat böcker, kläder (barn/vuxna) , skor, smycken, lampor, glas, väskor, vaser! Kom och fynda!
Tänk vad DITT bidrag kan göra för barnen på vår skola!
Adress
ICA Kvantum
Lilla Munkebäcksgatan 2 A
416 72 Göteborg
Stöd projektet. Bg 5432-2151. Ange "Skola" i meddelandefältet. Tack.

Kommentarer
Postat av: Sonia

Hej!
Jag håller på att göra ett projekt i skolan där jag ska jämföra skolan i Sverige med skolan i Kenya, det ska endast redovisas för min klass, jag går i 8an! (15 år) Är det okej att jag lånar några av dina bilder att ha i power pointen? Jätte fina! Mvh Sonia

2013-05-21 @ 20:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0